КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
Місія підприємства
Дозвольте створювати родинне щастя, створювати цінність для клієнтів та робити домашнє життя більш смачним.
Майбутня візія підприємства
Стати провідним брендом розумного домашнього обладнання в світі, зорієнтованим на користувачів, випускати продукцію, яка входить до мільйонів родин щорічно, і стати поважним столітнім підприємством.
Основні цінності
Об’єднаність та старання, навчання та інновації, прагнення до досконалості, швидкість та ефективність, діяти відповідно до своїх слів, щирість та співпраця.
NUOMI СТАТИСТИКА
0.01 см
Контроль якості (см)
3
Міжнародні сертифікати якості
7
Рівнів перевірки якості
10 років
Років гарантії
168 годин
Годин тесту на нейтральний сольовий спрей
80,000 циклів
Тестів циклів руху